Veelgestelde vragen
Wij hechten veel waarden aan al onze klanten en beantwoorden graag al je vragen. Hieronder kun je de vragen vinden, per categorie, die het meest aan ons gesteld worden. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact op met ons via: klantenservice@thepawshop.nl. Wij zijn blij als we je van dienst kunnen zijn!
Levertijden
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer een artikel op voorraad is en je hebt op werkdagen voor 17.00 uur besteld dan streven wij ernaar om de volgende werkdag bij je te leveren. - Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om producten direct bij ons op te halen. Heb je iets met spoed nodig? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Wij denken graag met je mee! -
In welke landen leveren jullie de producten?
Op dit moment leveren wij alleen binnen Nederland en België. -
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verstuurd?
Alle pakketten worden binnen Nederland en België verstuurd met PostNL.
Verzendkosten
- Rekenen jullie verzendkosten?
Ja, wij rekenen verzendkosten. De hoogte van de verzendkosten hangt af welke producten en de hoeveelheid die je besteld:
Binnen Nederland: tot en met € 24,99 € 6,95, vanaf € 25,- € 4,95 en vanaf € 49,- gratis
Binnen België: tot en met € 24,99 € 7,50, vanaf € 25,- € 5,50 en vanaf € 49,- gratis
Let op! Bij een bestelling met diepvriesproducten en pakketten die 21KG of meer wegen, rekenen wij in verband met speciaal transport een ander verzendbedrag. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar deze pagina.
Retourneren
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen bij ons retourneren. Lees op deze pagina meer over de voorwaarden en het retouradres. - Hoe lang heb ik garantie op de producten die ik heb gekocht?
Op al onze producten geldt de wettelijk garantietermijn.
Betaalmethode
- Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Bij ons kun je betalen met iDeal, Bancontact, American Express, Mastercard, Visa, Maestro, PayPal, Apple Pal en GooglePay.